2013. augusztus 25., vasárnap

Közérdekű

Sziasztok!

Először is bocsánat, amiért kicsit lemaradtam a kritikákkal, de tegnap érkeztem haza, ami azt jelenti, hogy korlátoltan lehetek csak gép előtt, nem pedig nonstop, mint két hete. Viszont igyekszem majd telefonról csinálni az olvasást, hogy gyorsabb legyek. Még egyszer bocsánat!

Másodszor azt szerettem volna elmondani, hogy a blogversenyünk lezárult, de nem minden kategória(!). Amire kevesen jelentkeztek vagy épp egyáltalán nem, arra még nyugodtan lehet jelentkezni.

A szabad kategóriák a következők:
  • Legviccesebb jelenet (erre elég csupán egy jelentkező, de többen is lehet, érdekes, hogy akié a legviccesebb, az nem is jelentkezik (pl.: Nessa):D)
  • Legjobb horrorsztori (erre senki sem jelentkezett, pedig találkoztam már egy pár ilyen bloggal)
  • Legromantikusabb történet (erre már meg van a három a dobogóhoz, de azért többen is jelentkezhetnek)
  • Legjobban megformált férfi főszereplő (erre négyen jelentkeztek eddig, de én úgy döntöttem, miért ne jelentkezzenek többen? ;) )
Ennyi lenne. A többire megpróbáljuk a lehető leggyorsabban megtalálni a dobogósokat!

Köszönöm a figyelmet!
Vacak

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése