2013. augusztus 20., kedd

Interjú #8

Ismét köszöntök mindenkit!

A mai nap már másodszor jelentkezem egy interjúval. A mostani alanyomat egy kedves lány ajánlotta, aki szeretne Névtelen maradni.:)

Interjút kérte: Névtelen


1. Mi volt az első blog, amit olvasni kezdtél? 

GG.: Az első blog amit olvasni kezdtem az egyik legjobb barátnőm blogja: Stories by Veronika

2. Ki, vagy mi ösztönzött arra, hogy te is belépj a bloggerek világába? 

GG.: Az ösztönzést a barátaim adták, akik addig győzködtek, míg bele nem vágtam :) Ő is előttem pár nappal kezdte, így belevágtam én is :D

3. Láttam, hogy a Galaxy Girl Stories blogodon film előzetesek is vannak. Milyen filmeket szeretsz? 

GG.: Igen, jól láttad az előzeteseket :) Én imádok filmet nézni és sorozatokat is :D A romantikus filmeket nem szeretem :/ A természetfelettieket annál inkább :D De imádom a vígjátékokat is :D A kedvenc filmjeim: A burok, Nagyfiúk 1-2 :D

4. Ki a kedvenc színészed? Miért pont ő? 


GG.: A kedvenc színészeim: Matt Lanter és Colton Haynes :) Matt a 90210-ben játszott, ami az egyik kedven sorozatom :D Colton pedig a Teen wolf 1-2.évadának volt az egyik főszereplője. Azért szeretem őket, mert tetszett a sorozatban alakított karakterük és szerintem nagyon helyesek *.* Coltonra a zöld íjászban figyeltem fel, és mikor elkezdtem nézni a Teen wolf-ot az volt a "bónusz", hogy ő is benne volt :D

5. Rengeteg banda futott be a múlt -, illetve ezen az éven. Neked vannak kedvenceid? 

GG.: Tavaly nagyon szerettem a The Wanted-ot :) Nagyon sok számukat hallgattam, ez már nem annyira igaz, de még most is szeretem őket :) Most az elmúlt hetekben-hónapokban nagyon megszerettem a One Derection-t eddig is szerettem őket, (főleg Liamet :$) de most már jobban figyelek rájuk :) Elolvasom a velük kapcsolatos cikkeket stb. Akkor figyeltem fel rájuk, mikor kijött a One Way or Another :D Szerintem nagyon jó, hogy támogatják a rászorulókat, mert ezzel segítenek és példát is mutatnak :)

6. Mi a kedvenc zene stílusod, valamint ki a kedvenc előadód?

GG.: Én zene téren már lassan majdnem mindent meghallgatok, ami külföldi :) Magyar zenét egyáltalán nem hallgatok, kivéve a Punnamy Massif :) Lány létemre azt mondják elég furcsa a zenei ízlésem :) Régen anyukám azért szeretett velem zenét hallgatni, mert én olyat hallgattam, ami az ő ízlése is :) Hát ez elmúlt, most mikor zenét hallgatok már inkább elkerüli a szobámat :) A kedvencem a dupstep, de a popot is meghallgatom :DD Imádom a remixeket :D A kedvenc előadóim: Selena Gomez, Justin Bieber(volt egy időszak, mikor én is kritizáltam, de ez elmúlt, mert rájöttem, hogy ellenem nem tett semmit akkor miért utálnám, és nem értem, hogy az emberek miért "utálják" de azzal sem értek egyet, hogy most divat lett Belieber-nek lenni). Szeretem az icona pop-ot, avicii-t és a mostani kedvenceim a RUDIMETAL!! a Waiting all night klippen megragadt a szemem azóta is a kedvencem :D szeretem a radio dragons-tól a radioactive-ot, és a one republic-tól a counting stars-t :D

7. Mit szeretsz csinálni a szabadidődben? 

GG.: A szabadidőmben legtöbbet sorozatokat és filmeket nézek :D

8. Milyen szakmában képzeled el magad a jövőben? 

GG.: Imádom a házakat, úgyhogy építész, belső építész... De akár orvos vagy ilyesminek is :D De tetszik, hogyha valakinek szállodái vannak :D

9. Mit üzensz a jövendőbeli íróknak?

GG.: Hogy merjenek nagyokat álmodni, és ha elszáll az ihlet csak hallgassák a kedvenc zenéjüket :) A barátaik mindig mellettük fognak állni és támogatják őket :) Sose hagyják abba, és ne adják fel :D

 10. Mesélnél magadról? (Néhány mondat is elég.)


GG.: 14 éves vagyok :D Imádom a barátaimat, és mindent megtennék értük :D Imádok zenét hallgatni, kedvenc játékom a sims :D Van egy kutyám :D Imádok táborokba járni :D Szeretem a strandokat :D A kedvenc évszakom a nyár :D

Bónusz kérdés: 

Meglepődtél, amikor láttad az emailt?  

GG.: Vártam már nagyon az e-mailedet, mert a barátnőm elújságolta a hírt :D Igazából inkább akkor lepődtem meg nagyoon :D Ugráltam össze-vissza :D Nem tudtam, hogy mit csináljak :D

Kérés:

Küldenél egy képet a kedvenc sportodról?

GG.: Persze küldök nekem még sosem sikerült kipróbálni, de az álmok listáján van :D


Kedves GG! Nagyon szépen köszönöm, hogy vállaltad az interjút. Remélem, hogy a jövőben teljesülnek majd az álmaid.

Hatalmas ölelés:
Molly

2 megjegyzés:

  1. Köszönöm szépen ezt a megtiszteltetést :D Tökéletes munkát végeztél :D Nagyon nagy örömöt okoztatok nekem :D
    XOXO, GG. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves GG.:)
      Igazán nincs mit :) Én köszönöm, hogy válaszoltál a kérdéseimre :D

      Törlés