2013. augusztus 20., kedd

Interjú #7

Sziasztok!

A mai interjú alanyát saját magam választottam ki. Ő az egyik kedvenc íróm a blogger világban, az az L.T.P. Nagyon szeretem a blogjait, mivel mindig úgy alakítja a történeteit, hogy azok egyediek legyenek.

Interjút kérte: Molly Schmidt


1. Mi volt az első gondolatod, amikor elkezdtél írni? 

L.T.P.~: Első gondolat? Hogy valami egyedit alkossak, amit még senki. 

2. A pályád elején valaha gondoltál-e arra, hogy egyszer híres leszel a blogger világba?

L.T.P.~:  Pálya, áu, milyen nagy szavak. Amikor elkezdtem életem első blogját, még csak álmodozni sem mertem volna, hogy valaha, egy blogon több, mint 100 olvasóm lesz. Hihetetlen:) 

3. Milyen érzés belekezdeni egy-egy történetbe? 

L.T.P.~: Határozottan jó, és új, hiszen minden sztori más, és más. 

4. Számos befejezett blogod, illetve történeted van, amelyek egytől egyig fantasztikusak és
egyediek. Honnan jön ennyi ötlet? 

L.T.P.~:  Hát, ami azt illeti jó hatással van rám a mikró zúgása, illetve a friss levegő. Vagy a konyhában jönnek a jó ötletek, vagy a kertben kutyasétáltatás közben. Nem tudom miért. 

5. Melyik történettől váltál meg a legnehezebben? Miért? 

L.T.P.~: Egyértelműen az ALONE című blogomtól, melyet pár napja fejeztem be. Oww, imádtam írni, egyszerűen leírhatatlan, ami abban a blogban van. Ez így elég badarságnak hangzik, de nekem rettentően sokat jelent, mert egy meghatározó korszakban íródott a történet. 

6. Sokan azért kezdenek el írni, mert szeretnének egyszer majd egy könyvet kiadni. Neked is vannak efféle ambícióid, terveid? 

L.T.P.~:  Könyv.. Az az igazság, hogy gondolkodtam rajta, meglehetősen sokat, de rájöttem, hogy nem. Nagyon sokat kell még fejlődnöm, hogy képes legyek egy könyvet írni. Talán egyszer... Ez még a jövő zenéje.:) 

7. Mi, vagy ki tartja benned a lelket, amikor úgy érzed, eleged van ebből a blogos világból? 

L.T.P.~: Barátnőim. Nélkülük, és a biztatásuk nélkül, most semmi nem lenne, már ezerszer abbahagytam volna, ha Ők nem lennének.  

8. Mit szeretsz még szabadidődben csinálni az íráson kívül? 

L.T.P.~:  Hm, találkozni a barátaimmal, meg van amikor szerkesztgetek. Meg, járok táncolni. 

9. Vannak olyan blogger barátaid a közösségben, akikért tűzbe tennéd a kezedet? 

L.T.P.~:  Bármennyire is furán hangzik, van egy pár. Például szerecsendio, Patricia Freelove, Sweety, Dórucika, W.H., Natalie Moonlight és még páran, de kapásból, hirtelen ennyi jutott eszembe. Lehet, hogy ők nem így gondolják, de én őket nagyon bírom:) 

10. Mesélnél egy kicsit magadról? 


L.T.P.~: Persze. Hol is kezdjem? Egy átlagos lány vagyok, aki hamarosan betölti 15. életévét. Most szeptemberben fogom kezdeni a gimnáziumot, rengeteg aranyos emberrel. Van egy westiem, 9 éves volt márciusban. Két húgocskával áldott meg a sors, kikkel nem ápolunk felhőtlen kapcsolatot, de nem is vitatkozunk folyamatosan.  Szeretem az olyan blogokat, aminek a végén meghal valaki. Fogalmam sincs miért, de a halál témát eléggé a szívemen hordozom. Eléggé érzékeny típus vagyok, de próbálom figyelmen kívül hagyni az utálkozásokat. Szeretem pozitívan szemlélni a dolgokat, és mindenkiről a legjobban feltételezni. Nem ítélek el embereke első látásra, inkább megismerem őket.:)

Bónusz kérdések: 

Mit üzensz az olvasóidnak?

L.T.P~: Azt, hogy nagyon szeretem őket, és rettentően hálás vagyok mindenért! ♥ ! 

Meglepődtél, amikor megláttad az email? Mi volt az első gondolatod? 

L.T.P.~: Ó, el sem tudod képzelni mennyire megleptél. Az első gondolatom? Wow!  

A jövőben még tervezel  más fajtájú történetek írni?

L.T.P.~: Persze, szeretnék szép lassan, csiga tempóban, de kilábalni a fanfictionokból.

Kérés:

Belinkelnéd nekem a kedvenc számodat, illetve azt a blogot, ami ösztönzött arra, hogy blogger író légy?

L.T.P.~: Kedvenc szám: Pink - Perfect



Blogot, ami ösztönöz? hú, hát legyen mondjuk... á meg is van!
A legjobb ellenség - Azy, a kedvenc bloggerem!

Drága L.T.P.~! Még egyszer nagyon, de nagyon szépen köszönöm, hogy válaszoltál a kérdéseimre. És, ahogy már említettem neked, egy aranyos, kedves és csupa szív bloggerinát/embert ismerhettem meg benned.

Hatalmas ölelés:
Molly

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése