2013. augusztus 19., hétfő

Interjú #6

Interjút kérte: saját kérésre


Mióta vagy jelen a Bloggervilágban?
Hát legelőször 2011-ben,azaz két évvel ezelőtt csináltam meg az első blogger-es blogomat. Ritka szarul nézett ki és máig is csak 3 bejegyzés van rajta.

A crush and more - on kívül van más blogod is, amin jelenleg dolgozol vagy csak dolgoztál?
- Igen,van elég sok. Nem mindegyikkel foglalkozok,például 
www.poppy-polo.blogspot.hu (ehhez van még fórum és galéria is. + egy testvér blog,a mamut-blog.blogspot.hu)
viszont van egy közös blogom a barátnőmmel,amivel foglalkozok.

Véleményed szerint, többen vagy egyedül jobb szerkeszteni/történeteket írni?
- A design-os blogokat többen jobb szerkeszteni. Viszont történetet egyedül meg tökéletes. Meg kéne beszélni mindenkivel,hogy mi legyen,meg hogy írjuk le. Na kavarodás születne belőle és egy értelmetlen blog.

Tervezel jelenleg egy új történet belefogásába?
- Ami azt illeti igen. Most írom az első részét,a dizis blogon lesz kint.

Mintáztad valakiről a szereplőidet? Esetleg a saját tulajdonságaiddal ruháztad fel őket?
- Minden karakterbe bele illik valaki. Mindenkit mintázok valakiről. :))

A családod, a barátaid tudják, hogy írsz? Olvassák a műveidet?
- Tudják,de csak a barátaim olvassák. A családomat hidegen hagyja..:)

Miből merítesz ihletet?
- Hát..csak úgy jön magától..:D

Kerültél már komoly alkotói válságba?
- Hát,nagyjából igen,ezért hagytam abba két történetem..:)

Mondanál magadról pár dolgot?
- Hát..szörnyen egoistának és lustának tartom magam,ami többé-kevésbé igaz...szerintem senki sem tökéletes,ahogy én sem. Nem vagyok gyönyörű,különben is a belső számít. Van,aki azt mondja,ez nem igaz,és ilyet csak a csúnyák mondanak...
Mindig vidám vagyok,akkor is,ha nem..logikátlan logika..Imádok blogozni,mert oda akármit kiírhatok,úgy,hogy a blogger sem és a billentyűzet sem haragszik meg,hogy ilyen csúnyákat írok.szeretek képeket és fejléceket szerkeszteni. Történetet írni meg imádok. Néha kitör nálam is a hisztiroham,de utána sokkal jobb. Imádom a kutyákat,legszivesebben a világon az összeset örökbe fogadnám.♥

by
Vacak

2 megjegyzés: