2013. augusztus 26., hétfő

Interjú #13 ~ Veronika

Sziasztok!

A mai nap Veronikáról olvashattok egy-két érdekes dolgot.:)


Interjút kérte: Névtelen


1. Honnan van ez az idézet: "Néha kötelező a helyes, de egyben fájdalmas utat választani, ez az út vezet a boldogság felé, de a fájdalom téglákkal van kirakva. Te csak mész és mész s a sebek egyre csak gyűlnek. De tudod, hogy egyszer majd megérkezel és az majd minden heget begyógyít!"?

Veronika: Nézegettem az interneten az idézetek között, valami olyat kerestem, ami szerintem igazán, illik is a történethez, és kapcsolódik a szereplőkhöz is. És úgy érzem ezt a mondást kicsit mindenki magának érezheti, hiszen mindenkivel történnek rossz dolgok, de végül minden a helyes vágányra terelődik.

2. Sok bloggerinának van ihlet hiánya, viszont mindig van valami módszerük, ami segít nekik. Neked mi ad erőt, ihletet, ha elakadsz az írásban?

Veronika: Nagyon sokat segítenek az olvasóim, hogy biztatnak, dicsérnek vagy esetleg kritizálnak.  Amikor a történeten gondolkodom, szeretek kizárni, mindent és mindenkit, csak erre gondolni és akkor már jönnek is az ötletek…  De van egy fontos dolog, ami motivál: mikor először írtam novellát, nagyon élveztem és jónak is találtam, aztán mikor megint elolvastam, úgy éreztem ez a legrosszabb, amit írni lehetséges. És eldöntöttem, hogy szeretnék megtanulni, írni, úgy hogy az embereknek tetsszen és én is elégedett legyek a munkámmal.

3. Hogy/hol ismerkedtél meg a Vámpírnapló sorozattal?


Veronika: Pár éve nyáron majd halálra untam magam és egy "filmkatalógus" nevű oldalon nézegettem a filmeket. Ha már valaki már járt azon az oldalon láthatja, hogy a fejlécen 6 film/sorozat van elhelyezve, és a felsoroltak közül még csak a Vámpírnaplókat nem láttam. Ezért úgy döntöttem megkeresem és megnézem. A nyaram hátra lévő idejében megnéztem a részeket, és az egyik kedvenc sorozatom lett.

4. Miért pont Caroline az egyik főszereplőd?

Veronika: Mert a TVD-ből ő lett a kedvenc lány karakterem, és el sem tudom képzelni, hogy ne ő legyen a másik főszereplőm.

5. Mindig meg vagy elégedve a munkáddal, vagy vannak negatív érzéseid, amikor felteszed az új fejezetet?

Veronika: Tudom, hogy nem én vagyok a legtehetségesebb, de igyekszem a legjobbra törekedni, hogy meg legyek és legyenek elégedve a munkámmal. És úgy érzem, minden fejezettel egyre többet fejlődök és egyre jobb is vagyok!

6. Mindenkinek vannak kedvenc történetei a bloggeren. A tiéd melyikek?

Veronika: Judit: judit történetek  írásai voltak azok, amiket először olvastam és a mai napig is ő az egyik kedvencem. Lonzita, szerecsendio, Eni, wolfsgirl, ellie történetei is nagyon megtetszettek és mindenképp a kedvencem közé sorolnám őket. De én nagyon szeretek olvasni, ezt tölti ki leginkább a szabadidőm, szóval sok van <3

7. Milyen zenéket szeretsz hallgatni? Van kedvenc előadód, illetve zeneszámod?  

Veronika: Pop zenéket leginkább, de sok mindent meg tudok hallgatni, attól függ, milyen kedvem van. Mostanában a One Direction zenéi nekem is bejönnek és azokat hallgatom. Magyar számokat szinte egyáltalán nem, de azért azok közül sem rossz mindegyik. One republic még talán, amit szeretek. Ami most kedvenc a Best song ever és a Can’t hold us.

8. Ha lenne egy olyan lehetőséged, hogy a kedvenc sztároddal találkozz, kit választanál?

Veronika: Joseph Morgan, ő az, akit habozás nélkül válaszolnék erre a kérdésre. Aki ismer, az tudja rólam, hogy egyszer mindenképp szeretnék vele találkozni, ez az egyik nagy álmom.   

9. Hogy találtál rá az első blogra, amit olvastál?

Veronika: A sorozattal kapcsolatos híreket nézegettem és úgy bukkantam rá az oldalra, ami egyébként már említettem, hogy Judité volt. Nagyon megtetszett, és olyan jó volt, hogy egyszerűen nem lehetett abba hagyni.

10. Mesélnél magadról? (Néhány mondat is elég.)

Veronika: Kedves és megbízható vagyok, de ha valaki engem vagy a szeretteimet „támadja”, kiállok értük, bárki is legyen az, akivel vitába kell szállnom. Szeretem, ha az emberek megbíznak bennem, mert tudom, hogy csalódni nagyon rossz érzés, ezért arra törekszem, hogy nekem ne kelljen megbántani senkit.  De imádom a barátaimat, mert nélkülük, nagyon magányos lennék. Imádok olvasni, mint az már mondtam, és egyszer majd szeretnék kiadni egy könyvet is.   Ha viszont a külsőre gondoltál, akkor barna, egy kicsit hullámos hajam van, amire első ránézésre mindenki feketét mondani, pedig csak nagyon sötét. A szemem is barna, de azt mondják, hogy nagyon szép.

Bónusz kérdések:  

Mit jelent számodra az írás?

Veronika: Számomra most csak egy hobbi, mert először szeretnék igazán jó lenni benne, és talán egy nap, ha elég tehetséges leszek, kiadhatom a saját könyvemet is. 

Szerinted, hogyan kellene belekezdeni egy blogba?

Veronika: Hát, amikor én belekezdtem, azelőtt kb. egy évig rengeteg blogot olvastam már, írtam a lányoknak, akiknek az írását szerettem és így mikor én is megnyitottam az enyém, ők is támogattak, ami nagyon sokat jelentett. Megterveztem a dizájnt, már megrendeltem a fejlécem (mert én nem értek a szerkesztéshez) és megírtam pár fejezetet előre.  Szerintem elengedhetetlen, hogy egy előre megírd a történet pár részét, mert nagyon rossz mikor az olvasók várják, és te még sehol nem jársz benne.

Kérés:  

Küldenél pár képet a kedvenc állataidról?

Veronika: A tacskó kiskutyák a kedvenceim, mivel nekem is van kettő. De én nagyon szeretem a pingvint is, nagyon aranyosak.


Kedves Veronika! Ismét csak köszönni tudom neked is, hogy elfogadtad az interjút. Nagyon sokat jelentett nekem.:) Nagyon jó volt olvasni a válaszaidat.

Hatalmas ölelés:
Molly

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése