2013. augusztus 25., vasárnap

Interjú #12 ~ Vacak

Sziasztok!

A mai interjú alanyom egy különleges személy. Ő nem más, mint drága szerkesztőtársam, Vacak. Így egy kicsit megismerhetitek őt.:)

Interjút kérte: Molly Schmidt


1. Milyen érzésekkel vágtál bele ebbe blogolásba?

Vacak: Vegyes. Aggódtam a vélemények miatt, amiket kapni fogok. De az önbizalmam minden egyes pozitív mondat után nőtt egy kicsit, bár még mindig van bennem bizonytalanság.:) 

2. Miként fogalmazódott meg benned a Robotok vs. Emberek című írásod alaptörténete?

Vacak: Sokszor lehet hallani az a viccet, hogy a robotok átveszik a hatalmat a Föld felett, de eddig még nem olvastam ilyenről. Gondoltam, miért is ne? Aztán jöttek az ötletek, bár még azért van mit csiszolgatni rajta, hisz ezzel nem megyek valami sokra. 

3. Miért jelentkeztél a Történetek minden mennyiségben ~ Blogajánló nevet viselő blog társírójának? 

Vacak: Spontán ötlet vezérelt. Kíváncsi voltam, képes vagyok-e ilyesmire és hogy megállom-e a helyem. Úgymond próbálgatom magam:D 

4. Mit gondolsz Molly-ról (vagyis rólam)? Elviselsz (xD)? 

Vacak: Lehet téged nem elviselni? Annyira kedves vagy! :) 

5. Mennyire hat ki a blogolás az életedre? Vagyis, nyugodtabb vagy, ha kiírhatod magadból az érzéseidet? 

Vacak:Sokkal magabiztosabbnak érzem magam, mióta elkezdtem írni. Úgy érzem, több mindent beszélek ki magamból, mármint... Jobban elmerem mondani a véleményemet, mint mondjuk tavaly.

6. Néhányunknak furcsa neve van a blogspoton. Általában valami, vagy valaki miatt választottuk
ezt. A tiéd honnan ered? 

Vacak: Még régebben, egy közösségi oldalon (Ebnevelde) találkoztam egy Vacak nevű felhasználóval. A bemutatkozását elolvasva úgy éreztem, rokonlelkek vagyunk, ezért, hát, nevezzük így, lekoppintottam a nevét. Aztán ott van még A hét testvér című mesefilm, amiben a kiskutyát szintén Vacaknak hívták. Ebből a kutyus háttértörténete fogott meg, amiből kicsit magamra ismertem. Hát innen. De azóta nagyon hozzám nőtt ez a név, a részemmé vált. 

7. Mit szoktál szabadidődben csinálni az íráson kívül? 

Vacak: A szabadidőm nagy része unatkozásból áll, akkor pedig zenehallgatással foglalom el magam. De olvasok is, ha van mit.

8. Szoktál olvasni? Kik a kedvenc könyvíróid, illetve mik a kedvenc könyveid?

Vacak: Hamarosan meg lesz a 80 elolvasott könyvek számából:D Igen, könyvmoly vagyok, de mikor is kezdtem? Tavaly előtt, azt hiszem. Életem első (szabad akaratomból) könyve Casandra Clare Csontváros című regénye volt, ami örökre megváltoztatta az életem. Azt hiszem, ezzel mindent elmondtam. 

9. Mi a legnagyobb álmod? 

Vacak: Legnagyobb álom... Hűha!  Talán az, hogy ismerjék a nevem :3 Tudom, egós egy álom, de szeretem, ha rám is figyelnek.... 

10. Kicsit mesélnél magadról?  

Vacak: Sosem voltam ebben túl jó. Nem is tudom, mit mondhatnék. 13 éves vagyok. Lusta. :) Barna hajam van és zöld szemem. Van egy barátnőm, akire számíthatok:$ Idén májusban kezdtem el írni. A mostanikon kívül három történeten gondolkozom: kettő fantasy, egy sima. Hihetetlenül spontán vagyok. Vannak pillanataim, mikor legtöbben letagadnának :D Meg tudom nevettetni magam ok nélkül. Cassie-nek köszönhető, hogy szeretnék író lenni. Bármit elmondhatnak nekem, sosem adom tovább. Tényleg nem tudom, mit mondhatnék:D

Bónusz kérdések:

Milyen filmek érdekelnek a legjobban?

Vacak: Vígjátékot, fantasy-t, talán még egy kis romantikusat is szívesen megnézek.

Mi a mottód?

Vacak: ,,Attól, hogy valamiről nem veszel tudomást, még ugyanúgy igaz marad."

Kérés:

Belinkelnéd a kedvenc bandád egyik számát, illetve küldenél egy képet álmaid helyéről?

Vacak: Nincs kedvencem, mindenkit ugyanúgy szeretek, de amit a napokban megállás nélkül hallgatok, az a Just a Dream, amit Sam Tsui és Christina Grimmie dolgozott fel. 



Álmaim helye pedig:


Drága Szerkesztőtársam, Vacak! Nagyon köszönöm, hogy elvállaltad az interjút. Most már jobban megismerhettelek, aminek nagyon örülök. Köszönöm, hogy számíthatok rád a blog szerkesztésében. Nagyon sokat segítesz, amiért nem lehetek elég hálás neked.<3

Hatalmas ölelés:
Molly

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése