2013. augusztus 24., szombat

Interjú #11 ~ Vivian Leite

Sziasztok!

A mai nap ismét én köszöntelek benneteket. Újabb interjút hoztam. Az interjú alany nem más volt, mint Vivian Leite.:) Jó olvasást hozzá!



Interjút kérte: Nomi



1. Mikor döntöttél úgy, hogy belekezdesz az írásba? 

Vivian Leite: Már eltelt azóta pár év, talán 6.-os, 7.-es lehetettem, mikor vidéken nyaraltam apukám szüleinél. Nagyon unatkoztam, s azt kellett rólam tudni, hogy akkor épp Harry Potter-mániában szenvedtem. Egy másik befejezést szerettem volna írni magamnak - azt hiszem - az 5. könyv végéhez. Papíron kezdtem végrehajtani, persze nem ment valami jól elsőre, de nem adtam fel. Azóta már sok minden változott, eltelt pár év, változtam én is. Sokat fejlődtem írás terén, s úgy érzem eljutottam arra a szintre, mikor azt mondhatom, már igenis jól írok. Nem vagyok profi - nem is tartom magam annak - félreértés ne essék, csak egyszerűen élvezetesebbek, és jobbak az írásaim.

2. Ahogy nézem a blogodat, rá kell, hogy jöjjek, egy nem mindennapi történetet, illetve történeteket írsz. Honnan erednek az ötletek? 

Vivian Leite: A saját elmém szüleményei. Sokszor nem is tudom honnan van ennyi ötletem. Csak úgy kipattannak a fejemből, és megszületik egy-egy jelenet. Előfordult, hogy személyes élményt írtam bele, vagy egy látott kép is segíthet bármikor.

3. Miért a sportot választottad a fő témának a történetek írásakor?

Vivian Leite: Ez egy remek kérdés. Úgy éreztem mikor belekezdtem, hogy nekem sporttal kapcsolatos történetet kell írnom. Volt is ötletem, így meg is valósulhatott. Egyébként nagyon szeretem nézni, régen pedig hobbi szinten még én is sportoltam.

4. Van egy másik blogod is, amit nem egyedül írsz. Honnan jött a közös történet
ötlete/alapsztorija? 

Vivian Leite: A barátnőm felvetette az ötletet, hogy miről szeretne írni, és nekem is tetszett az ötlet. Egyedül nem vágott bele, s akkor ajánlotta fel, hogy legyen közös sztori. Nem gondolkoztam rajta sokat, belevágtunk. Előtte már volt egy közös sztorink, vagyis csak elkezdtük, de oda nem lett elég ötletünk, így azt bezártuk.

5. Mit gondolsz a szerkesztőtársadról, Denise-ről? Hogyan ismerkedtetek meg egymással? 

Vivian Leite: Nagyon kedvelem, igazi barátra találtam benne. Nem sok emberben bízom meg, de ő azon kevesek közé tartozik, akik felé töretlen a bizalmam. Képes elviselni a sok hülyeségemmel, és ezt innen is szeretném neki megköszönni. Blogger által ismerkedtünk meg, majd az egyik közösségi hálón, a facebook-on egy írói csoportban "találkoztunk" újra. Már nem tudom melyikünk, ő vagy én, de ráírtunk a másikra, és azóta a naptól szinte napi kapcsolatban vagyunk.

6. Mi segít leginkább az írásban? 

Vivian Leite: Főként a zene. Zenefüggő vagyok, így muszáj mindig zenét hallgatnom.

7. Gondolom, hogy az írás egy hobbi számodra. Ezen kívül még mit szoktál csinálni a szabadidődben? 

Vivian Leite: Sorozatfüggő vagyok, így sorozatot nézek, zenét hallgatok, szeretek sokat aludni, vagy csak pihenéssel kikapcsolódni. Néha olvasni is szoktam, de persze csakis olyat, ami érdekel, és leköt.

8. Mi szeretnél lenni a leginkább? Vagyis, milyen szakmában képzeled el magadat? 

Vivian Leite: Az újságírás, és riporterkedés világában, esetleg íróként. Nagyon szeretek írni, s volt már részem egy interjút elkészíteni egy fontos emberrel a városban. Kifejezetten élveztem. Persze nyitott vagyok bármire, nem tudom milyen munkát tartogat a jövő, de biztosan szeretni fogom bármi is legyen az - legalábbis ebben bízom.

9. Mint minden kisgyermeknek, szerintem neked is voltak álmaid. Mi volt a legfőbb vágyad úgy 4-5 éves korodban? 

Vivian Leite: Megmondom őszintén fogalmam sincs. Nem nagyon emlékszem, de egy dolgot ki tudok emelni. Kisgyermekként mindig azt szerettem volna, ha a szüleim kibékülnek, és újra egy család lehetnénk. Akkor még nem voltam tisztában a valósággal, de azóta elfogadtam a helyzetet.

10. Mesélnél magadról? (Néhány mondat is elég.)


Vivian Leite: Az ország nyugati részében tengetem mindennapjaimat. Pár hónap és átlépem a felnőttkor határát, és belevethetem én is magamat a nagybetűs Életbe. Idén fejezem be a középiskolát - ha minden jól megy -, utána pedig szerintem 1-2 éves képzésre még maradok. Futball őrült vagyok, példaképem: Fernando Torres. Nem telik el úgy nap, hogy ne hallgatnék zenét. Távolságtartó vagyok, makacs, és kitartó. Szeretem a kihívásokat, és roppant kegyetlen tudok lenni. Mindig kimondom a véleményemet, amiért sokan nem kedvelnek.

Bónusz kérdések:

Meglepődtél, amikor láttad az emailt? 

Vivian Leite: Őszintén megmondom, nem. Tudtam róla, hogy hamarosan e-mailem érkezik tőled, de nem hittem, hogy ilyen hamar meg is történik. Bár mikor megtudtam, hogy Nomi mit kért a blogotokon, az nem kis meglepetés volt.

Mit üzennél az olvasóidnak?

Vivian Leite: Szeretném megköszönni, hogy hétről-hétre velem tartotok, és követitek az írásaimat. Jól esik tudni, hogy vannak, akiknek tetszik az, amit csinálok, s a visszajelzések mindig nagy löketet adnak. Húgi, neked pedig mindent köszönök! :)

Kérés: 

Küldenél egy képet, vagy egy videót a kedvenc sztárodról?



Kedves Vivian Leite! Nagyon szépen köszönöm, hogy válaszoltál a kérdéseimre. Jó volt egy újabb tehetséges írót megismerni.:)

Hatalmas ölelés:
Molly

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Én köszönöm a lehetőséget! Élmény volt válaszolgatni. :)
    xoxo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Én köszönöm, hogy elvállaltad.:D

      Törlés