2013. augusztus 23., péntek

Interjú #10 ~ Cassy Crokett

Sziasztok!

Ma ismét egy új interjút hoztam. A mai kérdezett nem más, mint a már ismert Cassy Crokett. Nagyon szépen köszönöm Alicenek, hogy ajánlotta őt.:)

Interjút kérte: Alice



1. Rengeteg blogod van, amint látom. Mi ad neked ihletett ezekhez a blogokhoz?

Cassy Crokett: Hát van egy pár annyi biztos. Igazából elég változó, mert van, hogy ülök otthon és akkor kipattan a fejemből valami, de ezek nem igazán szoktak hosszú életűek lenni. Inkább a sorozatok, és a zene, itt is leginkább a Nickelback számai azok, amiktől ilyen tevékeny vagyok. Talán azért, mert ők a kedvenceim.

2. Gondolom, nálad is előfordul, hogy írás közben megakadsz. Mit teszel olyankor?

Cassy Crokett: Ó, akkor tényleg nagyon szenvedek... komolyan. Szeretek előre dolgozni, mert mindig is tartok tőle, hogy megakadok és akkor nem tudom időben feltenni a részeket. Általában kikapcsolok filmet nézek vagy épp Anastasia Hannah Chapest zaklatom, hogy segítsen. Ha meg semmi sem működik hagyom pihenni a dolgot, és később visszatérek rá.

3. Az írást, vagy a szerkesztést szereted jobban?
Cassy Crokett: Háromszor gondoltam át melyiket is válasszam, Nem azért, mert olyan profi lennék bármelyikben is, hanem inkább az alapján melyik kapcsol ki jobban. A szerkesztés az újabb szerelmem és ebből következik, hogy ez megy rosszabbul, ide még sokkal jobban kell koncentrálnom, és újrakezdenem a dolgokat. Így azt hiszem az írást választom, bár a kettő mixe lenne a legjobb.

4. Miért döntöttél úgy, hogy belépsz a blogger világba? Ki, vagy mi ösztönzött erre téged?

Cassy Crokett: Igazából mikor három éve csatlakoztam meg sem fordult a fejemben, hogy írni fogok. Csupán találtam egy blogot, ami igazán megfogott, és mivel értesülni akartam a folytatásról regisztráltam. Az írásba pedig azért kezdtem, hogy leírjam, ami a fejembe van mielőtt elfelejtem.

5. Van olyan blog, amelyet Anastasia Hannah Chapes-szel írsz/szerkesztesz. Hogyan ismerkedtetek meg?


Cassy Crokett: Az első blogom megnyitása után nem sokkal történt az egész. Azt hiszem linkcserét kértem tőle, és ő volt az első feliratkozóm. Az első ember volt, aki olvasta a kreálmányomat, és azt mondta jó. Minden egyes fejezethez írt pár szót, ami engem arra ösztönzött  hogy tovább folytassam. Végül e-mailokat váltottunk, majd msn és facebook. Most pedig naponta beszélünk. Évek alatt rájöttem szörnyen elfogult velem, és képtelen a vérmes kritikára, de egyáltalán nem bántam meg, hogy megismertem. Egy különleges barát.

6. Mit szeretsz a blogolásban?

Cassy Crokett: Huuhaa.... ezen én is sokszor elgondolkodom. Talán, hogy képes kizökkenteni a mindennapok monotonitásából. Volt egy rossz napod, hazajössz és elkezdesz írni egy részt - legyen az akármilyen - máris jobb kedved lesz, és elfelejted azt, amin eddig dühöngtél. Kikapcsol, és megnyugtat.

7. Melyik történeted a kedvenced?

Cassy Crokett: Ez az én mumusom, egyszerűen tartottam ettől a kérdéstől. Bár mivel történetről van szó simán ki tudok zárni kettőt. A kritikásat, és a legújabbat, ami ha tetszik egyfajta csoportként funkciónál. Tehát már alig több, mint tíz maradt. Nem igazán tudom mi alapján kéne választanom, hisz annyira különbözőek. Talán az alapján, hogy melyik az, amelyiktől a legnehezebb szívvel válnék meg. Kicsit vicces, hogy egy olyan blog lett a "végső győztes", ahova már jó ideje nem volt időm írni. Ez a Story of the siblings. Ez az, ami valamiért jobban a szívemhez nőtt. Talán, mert elég egyedi, nem mindennapos a történet alapja. Végülis mindegy, egy hajszálnyival, de ő győzött.

8. Gondolom, te is szeretsz olvasni, esetleg filmet nézni. Ki a kedvenc könyvíród, illetve filmrendeződ?

Cassy Crokett: Persze, persze mind a kettőt szeretem. Az a fajta ember vagyok, aki egyszerre több könyvet, és filmet néz. Elkezdem az egyiket, aztán találok egy másikat, ami szintén érdekel. Kedvenc íróm? Igazából nem tudnék egyet kiemelni, hisz nem ez alapján választok könyvet, de például pozitív csalódásként éltem meg Hugh Laurie könyvét, vagy többször is elolvastam Suzanne Collins sikerlistás művét. Filmrendezőt annál könnyebben tudok mondani. Ben Affleck, aki már inkább a rendezés felé kacsintgat az egyik kedvencem, de furcsa véletlen, hogy mennyire nem szeretem a kalandfilmeket és társait, de mégis James Cameron volt, aki a kérdés olvasása után először beugrott. És a hármas utolsó tagja pedig Shonda Rhimes, aki a Grace Klinika szülőanyja.

9. Mit üzennél az olvasóidnak, blogger társaidnak, ha egy rádió műsorban kéne szerepelnek?

Cassy Crokett: Hogy ne adják fel! Itt nem csak az írásra vagy a szerkesztésre gondolok, hanem bármire, amit szeretnek csinálni. Annyi, de annyi irópalánta dobja sutba művét, mert valaki elhiteti vele, hogy tehetségtelen. Túlságosan adnak mások véleményére, és ettől elbizonytalanodnak. Most persze nem azt mondom, hogy ne foglalkozzanak a kritikákkal és egyebekkel, de találják meg az egyensúlyt. Ez egy hosszú tanulási folyamat, de megéri végigcsinálni. Találják meg azokat, akiknek érdekeli a véleményük, és akikre számíthatnak.

10. Mesélnél magadról?

Cassy Crokett: Röviden vagy hosszan? Jó a viccet félre téve, törzsgyökeres pesti gyerek vagyok, aki még mindig nem igazán hiszi el, hogy így írogat és szerkesztget. Tényleg sosem gondoltam, hogy ennyi minden kipattanhat a fejemből, hisz régen még általános- és középiskolában az ilyen írjunk valamit dolgok nekem nagyon nehezen mentek. Makacs, vicces és zárkózott - legalábbis mások ezt mondják, és ez az, amit én is mondani szoktam. Már kilógok abból a korosztályból, akik túlnyomó többségében a bloggeren találhatóak. 22 éves vagyok, főiskolai hallgató. Nincsenek nagyobb terveim az írással  csupán egy hobbi. Elég lustának vallom magam, és minden teendőt addig húzok, amíg lehet. Legfőbb célom az életben boldognak lenni.

Bónusz kérdés:

Kire/Kikre számíthatsz a legrosszabb napjaidon? 


Cassy Crokett: Anyukámra, természetesen és a barátaimra. ja és az ágyamra.

Tervezel a jövőben új történetet írni, vagy esetleg először be szeretnéd fejezni az eddig blogjaidat?

Cassy Crokett: Hát be szeretném fejezni őket, sőt már azon is gondolkodtam, hogy utánuk nem nyitok újat, és ideje lenne felnőnöm. Ám az elmém mindig keresztülhúzza a számításaimat, nyolc blognál le akartam állni mégsem sikerült. Így azt mondom befejezni az eddigieket, és mosolyogva várni mi lesz a következő nap.

Kérés:

Küldenél egy képet a kedvenc színésznődről? 

Cassy Crokett: Hát ez is elég nehéz volt, hisz kedvenc színésznők terén is nagy gyűjtögető vagyok, de a top ötömből csak kiválasztottam egyet.



Kedves Cassy! Nagyon köszönöm Neked, hogy vállaltad az interjút. El sem tudod hinni, hogy mennyire örülök annak, hogy én vagyok az első, aki készíthetett veled egyet. És őszintén, szerintem nem vagy túl idős a blogoláshoz, sőt, pont beleférsz a korba.:D

Hatalmas ölelés:
Molly

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése