2013. július 29., hétfő

Kritika #14


Ízelítő a történetből:

Lassan lépdelünk Philippel a városban. Még van 10 perc addig amíg a kereskedők megjelennek és megmutatják a  portékájukat. Okkal jöttünk 10 perccel korábban, már most is tele van az egész utca emberekkel kalózokkal és indiánokkal egyaránt és mindenki arra vár hogy kinyissanak. Étel, ital és fegyver is bőven van, de még így is egy fél nap alatt elfogy minden. És utána egy héttel újra ez van. Nem is tudom hányan haltak már meg abban hogy eltaposták őket. És sajnos engem is ez a veszély fenyeget a magasságom miatt. Részben ezért is van mellettem Philip, másrészt azért mert végül is ő a legjobb barátom.  
-Na kislány akkor miért is vagyunk most itt?-kérdezte Philip. 
-Ételért, italért na meg kell egy kés élező is.-feleltem. 
-Ez nem lesz olcsó mulatság. De figyel,j nekem majd el kell mennem egy új íjat vennem és kénytelen leszek egyedül hagyni téged. Tudsz magadra vigyázni?-tette fel az újabb kérdést egy aggódó szempár kíséretében. 
-Persze. Nem vagyok gyerek, tudom hogy kell használni a Tomahawkot.

Személyes vélemény:

Már a prológus felkelti az ember figyelmét. Ilyen történettel még nem nagyon találkoztam. Egyszerre izgalmas és hátborzongató.
A történet főszereplője egy Ziio nevű lány, aki az indiánok törzsének egyik tagja. Talpra esett és makacs, ami szerintem nagyon is célszerű. Mármint, abban a világban ahol ez az egész játszódik.
A klánok nem jönnek ki egymással, azonban egy a céljuk, eltüntetni a zombikat, akik ezt a világot megváltoztatták. Érdekes, hiszen amikor Ziio és Connor - aki a kalózokhoz tartozik - találkoztak, olyan közvetlenek voltak egymással.
Egy remek sztorival találkoztam. Meg van benne minden, ami kell: hazugság, a klánhoz való hűség, csalódás, harag, esetleg még szerelem is. Az író minden ezt nagyon szépen leírja. Főleg azt a részt, amikor Philip elárulja a csoportját. Ziio - Philip legjobb barátja - érzelmeit és csalódottságát, valamint hihetetlen nagy dühét az árulás miatt.

Drága Ziio! A történeted egyszerűen lenyűgöző. Csak gratulálni tudok hozzá, illetve sok szerencsét kívánni, illetve kitartást a jövőre nézve. Remélem, hogy hasonló írásokkal fogod meglepni az olvasóidat.

Üdvözlettel:
Molly S.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése