2013. július 14., vasárnap

Verseny ~ Interjú

Üdv mindenkinek!
Mivel egy jelentkező - sajnálatos módon - jelentkezett a versenyre, ezért ő lesz a szerkesztőtársam ennél a blognál.

Íme, a versenyre beküldött interjúja:

1. Mesélj magadról egy kicsit!

Bodza*: Mit is mondhatnék? Most írjam le a kedvenc ételem, italom esetleg színem? Áh, az tapasztalatból tudom, hogy untatja az embereket és nyomban átugranának a következő kérdésre, vagy rosszabb esetben a következő interjúra. Na, de bele is vágok. Az idei nyaram eddig táborozásból, görkorizásból, olvasásból és természetesen blogolásból állt. Remélem az elkövetkezendő hetek is ilyen jól telnek majd. Már alig bírom kivárni a Csontváros nevű film hazai premierjét! Olvastam a könyvet, és bátran ajánlom mindenkinek, aki szereti a misztikus lényekkel teli, fordulatos történeteket!

2. Miért kezdtél el blogolni?

Bodza*: Szerettem volna valahova leírni a véleményem egyes dolgokról, szerettem volna segíteni más embereknek, akik esetleg blogot írnak, és nem tudnak annyira szerkeszteni vagy egyszerűen a megfelelő karaktert keresik!

3. Támogatott valaki a blog létrehozásában/megtervezésében?

Bodza*: Persze, vannak barátnőim, akik segítenek tökéletesíteni a munkáimat. Úgy értem megmondják, hogy lehetne még jobb! A véleményük nekem nagyon fontos. Igazából ezelőtt volt több blogom is. Mindig mondták, hogy: miért hagyod abba? Egyszerűen nem tudtam folytatni az előző blogok szerkesztését, mert se kedvem, se türelmem nem volt hozzá. De úgy érzem a Be Free! Tartós blog lesz.

4. Ki vagy mi ösztönzésére kezdtél el szerkeszteni fejléceket/háttereket?

Bodza*: Mikor belecsöppentem a blogspot világába, még azt sem tudtam, hogy vannak kimondottan blogdesign-el foglalkozó oldalak. Sorra találtam rá MissMe, majd Noricii blogjára és néztem meg a csodálatos fejléceiket! Én is szerettem volna úgy szerkeszteni, mint ők, de ezt máig sem sikerült elérnem. Viszont, olyan munkát, amit szívesen mutatok meg másoknak, már számtalanszor készítettem.

5. Van példaképed, vagy épp akire felnézel úgy a Densinges blogok közül?

Bodza*: Az életben példaképeim: Demi Lovato, Anyukám és Danielle Peazer. Az előző kérdésnél már említettem MissMe-t és Noricii-t. Én a bloggerek világában rájuk nézek fel! A munkáik mindig gyönyörűek, és ezt az olvasóik száma is tükrözi.

6. Mit tanácsolsz a kezdő bloggereknek?

Bodza*: Amit az Éhezők viadala c. filmben ismételtek el néhányszor: Sose hagyjon el benneteket a remény! Higgyétek el, lehet, hogy hamar, lehet, hogy később, de ha jó az, amit csinálsz, akkor az emberek értékelni fogják! Ha történetet írsz, akkor az legyen egyedi, fordulatokkal teli! SOHA, de soha ne zsarold az olvasóidat! Hogy mire gondolok? 5 komi után kövi. Na, most már értitek?

7. Ha egy blognak rossz a kinézete bele kezdesz olvasni?

Bodza*: Bennem egy nagyon válogatós embert találhattok meg. Ez nálam alap, hogy egy blog ne úgy nézzen ki, mintha – durván fogalmazva – most hánytak volna oda a képernyőre. Véleményem szerint ez is egy fontos kulcs a sikerhez! Ja, és nem kezdek el olyan blogot olvasni, aminek nincs igényes kinézete.

Hogy ki lesz a szerkesztőtársam? Majd ő saját maga bemutatkozik.:)


Üdvözlettel:
Molly S.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése