2013. július 31., szerda

Kritika #16


Ízelítő a történetből:

Milyen az életed,ha az apád híres fotós? Milyen érzéseket vált ki belőled,ha anya nélkül nősz fel? 
Bella Demarchelier vagyok,19 éves pályakezdő. Anya 3 éves koromban hagyott itt minket, csak pár homályos emlék maradt meg belőle. Apuval ketten maradtunk. Ő igazi művész, mindig felnéztem rá. Sokszor elvitt a munkahelyére, kiskoromban nem tudott egyszerre vigyázni rám és dolgozni is. Talán pont ez segített szakmát, avagy célt választani. Kijártam a sulit és gazdagabb lettem pár papírral, ami bebizonyította média iránti tehetségemet. Apa felfigyelt rám, bevont munkáiba. Pont ahogy most, de ez más volt. Találkoztam már sok sztárral, de ilyen bunkót talán még sohasem fogtam ki. 
Mr.NagyképűCsajozósStyles. Szerencse, hogy a barátai nem rá hasonlítanak.

Személyes vélemény:

Az egész történet egy fotózással kezdődik. Bella és apja a stúdióba igyekeznek, ahol öt, híres fiú várja őket, vagyis a One Direction tagjai. A főszereplő lány és az édesapja együtt dolgozik, így érthető, hogy közösen készítik a fényképeket. Amikor Bella épp a kamerát állítja be, megjelenik Niall, aki kedvesen viselkedik vele. Egyből belopja magát a lány szívébe, ahogy a többi tag is, kivéve Harry Styles.
Harry kicsit flegmának és beképzeltnek tűnik ebben a történetben. Lenézően viselkedik Bellával, amit lány nem nagyon tűr el, bár mindig csendben marad. 
A történet telis tele van izgalmakkal. Igaz, még 2 fejezet van, de már is elvarázsolt.
Viszont, hogy miért ilyen Harry Bellával? Niall és Bella között lesz-e valami? Ezekre a kérdésekre csak Mrs. Styles tudja a választ.

Kedves Mrs. Styles! Ismét egy remek művet olvashattam tőled. Csak gratulálni tudok neked hozzá.

Üdvözlettel:
Molly S.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése