2013. július 30., kedd

Kritika #15


Ízelítő a történetből:

Egy átlagos nap,átlagos délutánnal. Vagyis nem,egyáltalán nem. Holnap kezdünk a suliban,rettegek az új osztálytársaimtól, és ettől az egész találkozástól...Félek,hogy ki fognak közösíteni. Az általánost is elég volt végig szenvednem,most meg gimi...még rosszabb. Mindegy majd csak túl élem. Izgulok nagyon,de azért kíváncsi vagyok a többiekre...Fiúkra...lányokra...emberekre. Gólyatáborban sem voltam. Ez így még jobb.Nagyobb lúzer nem is lehetnék,valamit mindig elrontok,lám már rögtön az elején.  
***  
Reggel van.Anya alig tudott kirángatni a házból. Könyörgött,fenyegetett,aztán megint könyörgött. Amikor a vizes vödörrel fenyegetőzött,először kiröhögtem,de szúrós tekintete miatt rávettem magam,és próbáltam nem nyilvánosan félni, remegni vagy egyéb ehhez hasonló dolgokat csinálni. Már az új suli előtt voltam, özönlöttek be diákok. A nagyobbak kint álltak,és beszélgettek,míg a félénkek besiettek a kapun. Egyedül álltam, kezdtek rám felfigyelni, ezért tekintetüket kikerülve bementem. Lent a segítőkész tanulók mutattak utat, így találtam meg a termemet is. Nyeltem párat, vettem egy nagy levegőt,és benyitottam. Köszöntem mindenkinek, de elég furcsán néztek rám. Nyilván azt sem tudják ki vagyok, mert ugye vagyok olyan okos, hogy nem megyek gólyatáborba. Most már mindegy. Leültem és miután az OFŐ elmondta amit kellett, szabadon lehetett mászkálni, ismerkedni. Szuper, mert mindenki más nagyban dumált, és csoportokba tömörültek. Most komolyan, így mégis hogy ismerkedjek? Menjek oda tolakodni? Hm.Inkább nem.Várok a csodára.

Személyes vélemény:

Az egész történet elég viccesen kezdődik. Hanna, a főszereplő lány, elég félénk. Ezt már az elején is megtudhatjuk. Viszont, ami az új iskolájában - gimnáziumban - megismerkedik egy zöldszemű fiúval, minden megváltozik. Ő nem más, mint a tizenöt éves Harry Styles, az osztálytársa. Minden a  ketten nagyon félénkek, azonban Harry lesz az, aki megteszi az első lépést. Odamegy Hannahoz és onnantól elkezdődik a Felelsz vagy Mersz játék.
A történet tele van izgalmas részekkel. Mint például: Hanna bejelenti Harry-t az X-Factorba, vagy amikor majdnem megerőszakolták szegény lányt. Viszont, az igazi izgalom csak fokozódik, mikor a két barát egyre közelebb kerül egymáshoz.
Hogy mi lesz ezután? Hanna és Hazza barátok maradnak, vagy valami mássá alakul a kapcsolatuk? Mi lesz, ha Harry remekel az X-Factor színpadán? Vége lesz közöttük mindennek?

Kedves Mrs. Styles! Nagyon érdekes a történeted. Már az első sorok megfogtak. Kívánom neked, hogy a jövőben is ilyen sikeres legyél, mint a való életben, mint az írásban.

Üdvözlettel:
Molly S.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése