2013. július 20., szombat

Kritika #12

Ízelítő a történetből:

Istenem add, hogy legalább 70 pont legyen, vagy 65, de nehogy 5-sel kezdődjön, mert azonnal síró görcsöt kapok. 
–Tessék Bíbor Emese, és Bíbor Alexandra - mondta a nő, és odaadta a füzeteket. 
–Figyelj Mesi nézzük meg háromra, jó?   
–Oké - mondta, és látszott rajta, hogy tiszta stressz. De közel sem annyira, mint én.          
 –Egy, - kezdtem – kettő, három – és akkor megfordítottuk a füzetek. Magyar-42, matek-17. Még csak 60 sincs, ez lehetetlen. Ez olyan nagy pofára esés volt, hogy csak sírni tudtam utána. Anya és Mesi is próbált megnyugtatni, de én képtelen voltam rá. Majdnem tíz perc telt el, amikor rákérdeztem nővéremre 
– Neked hány pont lett? 
– Nem olyan sok – hazudta. 
– Kérlek, ne kímélj! –könyörögtem. 
– Magyar:45, matek:39 – suttogta.
 – Értem, hát gratulálok - nyögtem ki, és tényleg örültem neki, s büszke voltam rá. Magamra viszont nagyon mérges, mert bűntudatot keltettem benne, és anyára is, aki meg se dicsérte. Majd haza mentünk és próbáltunk nem erről beszélni. Mesi persze rögtön fogott egy papírt és írni kezdet, majd mikor kész lett bemásolta a delfines füzetébe.

Személyes vélemény:

Ezen a blogon különböző történeteket olvashatunk az írónő tollából. Mint például: 
Létezünk: Egy aranyos történetet. Két iker lány mindennapjait írja le, de nem akárhogyan. Ha valaki beleolvas, az úgy érzi, mintha a történet részesévé válna.
Piton és a lány: Igen, Piton, mint a Mardekár tanára. Elég érdekes történet. Még soha sem találkoztam ehhez hasonlóval. A főszereplő lány Alice, szerintem nagyon aranyos. Kíváncsi természetű, de ez nem is olyan rossz egy varázslótanonc számára.
Félvérek harca: Érdekes történet. Személy szerint a kedvenc történetem, ugyanis magyar szereplők vannak benne és E/3-ban van leírva. Ezeket a típusú történeteket jobban szeretem olvasni, mivel így jobban hiteles - szerintem - egy-egy történet. Hm, valamiért ez jobban vonz, mint a Létezünk.


Drága Mese! Sok szerencsét kívánok neked az írásban. Soha se add fel, mert szerintem egy nap többre is viheted vele.:)

Üdvözlettel:
Molly S.

2 megjegyzés:

  1. Szia! Köszönöm szépen az ajánlót és biztatást!!
    Nekem is a Félvérek harca a kedvencem és most épp azon igyekszem, hogy minél hamarabb befejezzem, majd átjavítsak még pár dolgot, majd egy kiadód szeretnék keresni, aki majd kiadná.
    Próbálok hinni abban, hogy egyszer teljesül az álmom, és befejezem majd a könyvesboltokban is láthatom a Vámpírtánc trilógiámat.
    Köszönöm még egyszer az ajánlást!
    További jó blogolást neked!! :)
    Puszi Mese

    VálaszTörlés
  2. Drága Mese!
    Örömmel olvasom, hogy a Félvérek harca című irományodat kiszeretnéd adatni. Tényleg szorítok neked.:) Már alig várom, hogy a kezeim között tartsam.:)
    Millió puszi: Molly :)

    VálaszTörlés