2013. július 13., szombat

Kritika #9



Ízelítő a történetből:

Hogy mikor mosolyogtam utoljára őszintén? Talán már nem is emlékszem rá. Tizennégy éve tengetem a napjaimat ezen a borzalmas helyen, amit mások Bradfordnak neveznek. Jó, elismerem, nem magával a hellyel van a baj, hanem az itteni utálatos lakossággal. Mit vétettem ellenük? Tudtommal nem vagyok büdös, sem koszos, sőt különösen adok a külsőmre. Ráadásul még a magatartásommal sem voltak problémák. Addig ...   Az egész hét éves koromban kezdődött, amikor még a bátyáim is általános iskolába jártak.  Én, mint a népes családunk legkisebb tagja, nagy örömmel kezdtem el az első osztályt. Anyukám is támogatott, bekísért az iskolába, ahogy minden rendes anyuka a tette az első tanítási napon a gyermekével.Az első hét végig így telt, a problémák a másodikon kezdődtek. 
A bátyám Harold, mindig is olyan személyiség volt, aki szerette nagy dobra verni a másik ciki dolgait, és nem fájt neki átgázolni mások lelkén. A második hetem első napján, arra kellett belépnem az osztály teremben, hogy mindenki nevet rajtam, amikor rám néz. A nap végére kiderült, hogy Harry mindenkinek elmesélte azt a történetet, amikor bepisiltem a boltban. Minden kisgyerekkel előfordul, vagy nem? 

Személyes vélemény:

Egy nem mindennapi történetet olvashatunk, aminek a szereplői a One Direction fiúi. Azonban itt nem a zenéről, vagy a barátságukról van szó. Nem, ez egészen más történet. Itt a fiúk testvérek. Mindenkinek meg van a maga hobbija, barátja, egyéni problémája. Viszont egy közös bennük, gyűlölik Zayn-t. Az okát nem lehet tudni. Talán féltékenyek rá, vagy esetleg azért ilyenek vele, mert ő a legkisebb Malik fiú. Azonban Liam titokban kedves vele. Mi az oka? Lehet, hogy számára a testvérei sokat jelentenek?
Zayn-t az osztálytársai nagyon nem szeretik. Állandóan kicsúfolják és bántják. De a legfiatalabb Malikot sem kell félteni. Kiáll magáért, sőt verekedik. Ennek az oka pedig Harry. Mindig őt hibáztatja, mivel ő utálja Zayn-t a legjobban.
Vajon mi lesz? A Malik fiúk jóban lesznek valaha? Zayn talán megváltozik, vagy olyan lesz, mint eddig, esetleg rosszabb?
Ha elolvassátok a történetet, akkor meg tudjátok. Szerintem érdemes, mert L.T.P~ nagyon jó író. A fejezetekből csak úgy árad a szeretet. Látszik, hogy nagyon sokat törődik vele. 
Mint említettem, csak most kezdek megismerkedni a One Direction-ös történetekkel. Jelenleg 3-4 ilyen történetet olvasok, de most már egy újabbal is gazdagodtam. Mert tudom, nem csalódok az ALONE történetben.

Kedves L.T.P~! Köszönöm neked, hogy elolvashattam ezt a nagyszerű, de nem mindennapi történetet. A fantáziád lenyűgöző, ahogy az írásaid is. Remélem, hogy a jövőben is olvashatok tőled hasonló, vagy saját történetet.

Üdvözlettel:
Molly S.

2 megjegyzés: