2013. július 16., kedd

Kritika #11


Ízelítő a történetből:

Szerintem most akkor illik bemutatkozással kezdenem ha már indítottam egy blogot.
Kittina/17/könyvmoly. Ès szerintem ennyi elég is..Aki ismer az tudja,hogy magamról nem szívesen beszélek.
Ahogy a fejlécben is olvasható kritikákat írok az általam olvasott könyvekről..És kiélem magam kötözködés terén is,amiről a barátaim mesélhetnènek..:)
 Apropó..Amint felfedezem a blogspot lehetőségeit és ki tudok rakni egy chat ablakot is ajánlhattok könyveket, kérhettek kritikát amennyiben olvastam már a könyveket teljesítem a kéréseket is .. 
Nem fecsegek tovább..későre jár már..Hamarosan érkezik az első "igazi" bejegyzés is amiről ez a blog igazán szól.

Személyes vélemény:

Nem egy egyszerű történetes bloggal találkozhatunk, ha megnyitjuk az oldalt. Kittina nem a történetek és a desingnerek közé tartozik, zz ő blogja olyan könyvek tartalmát, illetve véleményét tartalmazza, amit már elolvasott. 
Szerintem nagyon érdekes. Egyes könyvleírás megegyezik az én véleményemmel is.

Kedves Kittina! Nagyon érdekes a blogod. Sok sikert kívánok neked a közeljövőben is.:)

Üdvözlettel:
Molly S.

2 megjegyzés: