2013. július 4., csütörtök

Interjú #3


Interjút kérte: Sasah 

1. Hogy pattant ki a történeted ötlete a fejedből?

Dorsee: Egyik este a barátnőmmel pont ugyanúgy olvastuk fel a fiúkról az érdekességeket, mint Kim és Zoey a kanapén, az irodában. Akkor találtuk ki, hogy ez lehetne egy történet indító szála. Utána pedig összekotyvasztottam a régebbi történeteim fő szálait és megszületett az első blogom.

2. Mit gondolsz, mint ifjú blogger a blogok világáról? Érdemes volt belekezdeni ebbe a történetbe? 

Dorsee:  Igen, úgy gondolom érdemes volt. Nem tudom mit fog gondolni róla a világ, de már most boldog vagyok, mert akiknek először megmutattam odáig voltak érte. A blogok világa? Bár rendkívül kezdő vagyok, meg tudom állapítani, hogy rengeteg jobbnál jobb blog van, de rengeteg olyan is ami nem nyerte el a tetszésemet. Ennek ellenére úgy vélem, hogy aki szeret írni, az nyugodtan csinálja, hisz lehet, hogy valakinek pont az lesz a kedvence.

3. Szeretnél a jövőben is foglalkozni az írással, vagy csak hobbi szinten folytatni?

Dorsee: Gondoltam már rá, hogy újságíró legyek, de igazából a szociológia és az idegen nyelvi ágak vonzanak.

4. Kiről mintáztad a főszereplőd, Kim Monroe karakterét? 

Dorsee: Kim nagyon sok mindenkiből áll össze. Azt hiszem javarészt a saját személyiségem alapján, de szerepelnek benne Zayn Malik tulajdonságai, de ott bujkál a jellegzetes Vámpírnaplókból ismert Nina Dobrev báj és az egyik legjobb barátnőm szempilla-rebegtetései és megszállott vidámsága és öröme.

5. Honnan ered a történet címe? 

Dorsee: A prológus pont a visszaemlékezésekről szól, ami a lányok utolsó felhőtlenül boldog nyarát idézi vissza. Innen jött az ötlet, hogy a blog címe Last Summer, vagyis elmúlt nyár. Kicsit sablonos, de szerintem ez illik rá legjobban.

6. A családod, vagy a barátaid tudják, hogy írsz? 

Dorsee: Igen. A barátnőim tudják is, hogy miről írok, a szüleim nem, de büszkék rám, mert el tudtam szánni magam. A barátaim és barátnőim pedig támogatnak és nem tudok olyan butaságot mondani nekik, ami ne tetszene. Valamint segítenek, hogy ne kapjak idegösszeomlást. 

7. Ki a kedvenced a One Direction tagjai közül? Miért? 

Dorsee:  Zayn Malik. Nagyon sok bennünk a közös, én is elvagyok a tükörképemmel, akár órákig,
valamint a hajam az számomra szent. Kezdetben is megfogott a stílusa, hogy a rossz fiús külső alatt egy visszahúzódó, csendesebb srác van, aki ráadásul rajzolni szeret, ha minden igaz, ami pluszpont, mert én is imádok. Ettől függetlenül nagyon helyes srác, odavagyok érte, persze nem az őrült rajongó módon.

8. Van kedvenc szereplőd a történetből? 

Dorsee: Igen, van. A legkedvesebbek számomra Vicki és Richard. A lányok karaktereit is imádom, hisz mégis csak én teremtettem őket, de a francia nagynéni és a szigorú, mérges, de édes apuci a kedvenceim. Vicki karakterét szó szerint megálmodtam és előbb megvolt a történetben a szerepe, mint a lányoké.

9. Mit tervezel a nyárra? 

Dorsee: Nagyon sok mindent. Rengeteget akarok bulizni, szórakozni és szintén nagyon sokat pihenni. Tervezem, hogy csomó helyre elutazok és meglátogatom a régi ismerőseim, lemegyek pár hétre a Balatonra, beugrom a fesztiválokra és igyekszem sokat lenni a családommal. A legnagyobb tervem viszont az, hogy rengeteget legyek a barátnőimmel és együtt végig hülyülni mindent. Valamint aludni. Az nem maradhat ki. 

10. Ha nem nagy kérés: Mesélnél magadról néhány dolgot?

Dorsee: Sötétbarna, hosszú hajam van, és nagy zöldes-sárgás-barnás szemem. Viszonylag magas vagyok és vékony, ami a barátnőm szótárában egyenlő a cukival. Szeretek szórakozni és nagyon lökött vagyok. Sportban az ugrókötél, a kosárlabda és a távfutás megy a legjobban, de lovagolok is. Szeretek rajzolni, olvasni és álmodozni. Példaképem Marilyn Monroe és Audrey Hepburn. Sokan neveznek gonosznak, pedig nem vagyok az. Vagyis az vagyok, de a barátnőim szerint ez megbocsátható, mert "cuki"vagyok. Jól tanulok, de nem vagyok a ranglista élén. Csak a második helyen. Egoizmusból nem szenvedek hiányt, egészséges önbizalmam az van. Társasági ember vagyok, mindig az elsők közt szerepel a nevem. Szerintem mindent leírtam. :)

Egy kérés: 
* Küldenél egy képet a kedvenc évszakodról? 

Dorsee: A kedvenc évszakom pedig a tél. :) És, hogy aktuális legyen, London! 


Bónusz kérdés: 
~ Gondoltál valaha arra, hogy valaki a pályád elején készít veled interjút?

Dorsee: Nem, abszolút nem gondoltam rá, de nagyon örülök neki. Azért elég hihetetlen, hogy ilyen kezdőként máris interjút szeretnének velem. Nagyon klassz!

Nagyon szépen köszönöm, hogy válaszoltál a kérdéseimre, Dorsee!

Üdvözlettel:
Molly Schmidt

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése