2013. július 1., hétfő

Interjú #2


1. Mit éreztél, amikor belekezdtél a Blind című blogodba?

Denise: Hű, hát fogalmam sincs. Talán féltem attól, hogy hogyan fognak az olvasók, majd egy "ilyen" bloghoz viszonyulni.

2. Melyik történetedet szereted írni? A Blind című sztoridat, vagy a Lie, secret and Madrid-ot?

Denise: Mindkettőt nagyon szeretem.

3. Ki a kedvenc karaktered a Blind című írásodból?

Denise: Hmm.. Ez jó kérdés. Johan Gómez és Frances Cozma.

4. Honnan szerzed az ihletet?

Denise: Változó. Nagyon sok minden ihletet tud adni. Videó, cikk, akár az utcán eszembe jut valamiről valami.

5. Mit jelentenek számodra az olvasóid?

Denise: Nagyon sok mindent. Ezúton is köszönöm nekik a sok biztatást, a kedves szavakat.

6. A fejezetek elején lévő számokat min alapján választod ki?

Denise: A rész hangulata alapján.

7. Az egyik történeted Marian Cozma kishúgáról szól. Honnan jött az ötlet?

Denise: Rengeteget videót néztem, cikket olvastam Marian Cozmával kapcsolatban és, ha jól tudom van/volt neki két húga, főként ez, ami meghozta az ihletet.

8. Van kedvenc sportod? Ha igen, akkor mi az?

Denise: Van. Nagyon szeretem a focit, kézilabdát és a kosárlabdát.

9. Miért kezdtél el írni?

Denise: Anno még egy Eric Saade blogot olvastam, és én is sok kedvet kaptam hozzá.

10. Ha nem nagy kérés: mesélnél magadról?

Denise:  Persze. Barna hajam és kék szemem van. December 13-án leszek 17 éves és szeptembertől 11. osztályba fogok már járni. Tipikus nyilas vagyok. Felnőtt koromban újságíró vagy menedzser szeretnék lenni. Nagyon szeretem a magyar kézilabda válogatottat. Voltam már MKB Veszprém KC meccsen, szeptemberben pedig újra tervezem, emellett a PICK Szeged sem maradhat most ki Ilyés Ferenc miatt. Nyáron Hollandiában és Belgiumban fogok nyaralni, utána pedig Fall Out Boy koncertre megyek.

Egy kérés: 
*Küldesz egy képet a kedvenc sztárodról/sportolódról/példaképedről?


Bónusz kérdés: 
~Meglepődtél, amikor elolvastad az emailt?

Denise: Igen, nagyon is. Épp Eszéken (Osijek, Horvátország) ültem a Portanova bevásárlóközpont egyik kávézójában, amikor olvastam és eléggé kitágultak a szemeim :D

Köszönöm Denisének, hogy válaszolt a kérdésekre. Remélem, hogy a jövőben hasonló, remek történetekkel meglep, mint engem, mint pedig az olvasóit.
Üdvözlettel:
Molly Schmidt

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése