2013. június 25., kedd

Interjú #1 + Kritika #1

Summer Love

Ízelítő a történetből:

Minden olyan gyorsan történt. Egyik percről a másikra,miközben én alig fogtam fel mi is történik velem. Nehéz volt,de nem csak nekem..A környezetemnek is. Neki is! Talán Neki volt a legnehezebb.  Hiszen,ha józanul gondolkodik az ember rá jön,hogy az életben nem minden úgy történik,ahogy azt szeretné,s bizony néha el kell vesztenie olyan embereket akiket soha nem akart. Akiket magához akart láncolni egy életre,annyira fontosak voltak számára. A többség ezt azzal magyarázza,hogy biztos semmi jelentősége nem volt az életedbe.. Csak jött és ment.  Pedig ez nem így van.Az én elmém mást diktál.Nem adja fel ilyen könnyen,hiszen mindenki okkal lép be az ember életébe,de utána már mi rendelkezünk a joggal,hogy eldöntsük ki marad,s ki megy.. Én is döntöttem erről,mégpedig úgy hogy Őt továbbra is az életem részeként szeretném tudni.De nem volt mit tenni.. Minden jel arra utalt,hogy Én nem voltam más a szemében mint egy nyári kaland..egy nyári szerelem...

Személyes vélemény:

Őszintén szólva, én nem vagyok One Direction rajongó. Meghallgatok tőlük egy-két számot tőlük és ennyi. Viszont, ez a történet valami észbontó. Nagyon tetszik, ahogy Lia megformázta Hell karakterét. Végre nem egy olyan lány áll a középpontban, aki rajong az öt fiúért. Viszont, ahogy kezd kibontakozni Helly és Harry kapcsolata egy eset után, úgy válik az olvasó számára romantikussá a történet. Lia - szerintem - nagyszerűen írja le egy sztár és egy átlagos lány kapcsolatát. Ott vannak a kételyek Hell fejében és szívében, valamint ott lebeg a levegőben az elválás pillanata.
A Summer Love című történet telis tele van romantikával, titokkal és ellenszenvvel a szereplők között. 




1. Honnan jött az ötlet?

Lia: Igazából a legelső blogomnál, csak leírtam ami eszembe jutott. Több blogom is volt, azoknál általában különböző zeneszámok adtak ötletet. De olyan is volt, hogy megálmodtam egy történet részletét.

2. Miért pont a/az One Direction fiúiról írsz történetet? 

Lia: Alapból imádom a fiúkat, a zenéjüket, mindenüket. Egyszerűen gondoltam egyet, hogy ők lesznek a főszereplők és róluk írok.
Könnyebb volt, mivel elég sok mindent tudok róluk.

3. Mi a kedvenc számod a fiúktól? 

Lia: Nem tudnék dönteni. Minden számukat nagyon imádom, mindegyikben van valami ami megfog. Általában vannak időszakos kedvenceim, ezeket a jelentésük alapján választom ki.
Szokásom, hogy minden számnak megnézem a magyar fordítását, és az alapján lesz az a szám egy időre a favorit.

4. Ki a kedvenced közülük?

Lia: Ha lehet azt mondani, mindegyikük a kedvencem, hiszen alig egy hajszál van közöttük.
Mégis, ha választanom kéne, Harryt választanám.

5. Kiről mintáztad Hellt? 

Lia: Kicsit ez, kicsit az. Több emberből van összerakva, de talán saját magamból van benne a legtöbb. Akarva, akaratlanul formáltam olyanná, mint amilyen én vagyok.

6. Mi ad neked ihletet?

Lia: Általában mindig a különböző zeneszámok. Imádok zenét hallgatni, és ez ad ihletet is.
Előfordul, hogy hallgatok egy zenét, és azt veszem észre, hogy ezzel a zenével, könnyebben írok.

7. Ki a kedvenced a történetből?

Lia: Helly, mivel tetszik, ahogyan az elején, milyen lazán, - flegmán kezeli Harryt, és a közeledését.

8. Ki/mi ösztönzött arra, hogy írásra, illetve szerkesztésbe kezdj?  

 Lia: Akár az írásról, akár a szerkesztésről van szó, mindkettőre ugyan az a válaszom. Én ösztönöztem magam. Az írást is el kellett kezdeni valahol, utána pedig az olvasóim ösztönöztek.

9. Mit üzennél/mondanál az olvasóidnak, ha egy rádióműsorban a történetedről kérdeznének? 

Lia: Valószínűleg ez a kérdéstől függene, de először is megköszönném, hogy támogatnak, hogy olvassák a történeteim, és, hogy türelmesek velem, ha esetleg arról van szó, hogy csúszik egy rész.
Miattuk írok.

10. Mesélnél egy kicsit magadról?  

Lia: Persze.
Szőke hajam van, zöld szemem. Szeretem a színes dolgokat, de ha például öltözködésről van szó, szeretek szolid maradni. Ikrek a horoszkópom, és inkább csendesebb típus vagyok.  A barátaim társaságába viszont, elég hülye is tudok lenni.  Nem szeretem ha a képembe hazudik valaki, egyszerűen allergiás vagyok rá.
Szeretem a tetoválásokat, magamon viszont nem tudnám elképzelni, maximum egy olyan nagyon kicsit, vagy egy rövidebb szöveget.Nem szeretem a páva fiúkat, az olyanokat, akik flegmák, elkényeztetettek stb.
 Szerintem az a normális, ha egy fiú fiús, nem pedig pávás.

Egy kérés: 
*Küldenél egy linket a kedvenc számodról?

Lia: Jelenlegi kedvenc számom:


+Bónusz kérdés: 
~ Meglepődtél, amikor említettem, hogy egy olvasód kért meg arra, hogy készítsek veled interjút? Mi volt az első gondolatod?

Lia: Hú, nagyon meglepődtem. Nagyon örülök, hogy vannak ilyen olvasóim is.  Nagyon örülök ennek az interjúnak, hálás vagyok!
 El sem akartam hinni, hogy valaki külön megkért téged arra, hogy készíts velem interjút.

Drága Lia!
Nagyon szépen köszönöm, hogy válaszoltál a kérdéseimre, és hogy az első alanyom lettél az interjú kapcsán.

Katkónak pedig ezer hálám, aki miatt felfigyeltem erre a nagyszerű történetre és megismerhettem egy kedves, segítőkész írópalántát. 

Üdvözlettel:
Molly Schmidt

1 megjegyzés:

  1. kíváncsivá tett ez a kritika, szeretnem elolvasni a bogot, de nincs hozzáférésem... tudna valaki segíteni? biztos én vagyok az anti-tech-zseni, de nem igazán tudom, h ilyenkor mi van
    előre is köszi :)

    VálaszTörlés