2013. június 28., péntek

Kritika #3

Az imák nem segítenek


Ízelítő a történetből:

- Utoljára mondom! - ordítottam teljesen kikelve önmagamból. - Ezer dolcsi! Kell az anyag, vagy nem? Lóbáltam meg a kis zacskót, benne fehér porral. A borostás arcú férfi gúnyosan vigyorgott, majd megrántotta a vállát. 
- Oké, de csak mert ilyen szexi vagy! - nyomta a kezembe a pénzt. 
- Anyád! 
Átadtam neki a zacskót, majd ott hagytam a francba, de éreztem magamon a tekintetét, addig, amíg be nem fordultam a sarkon. 
- Megvan? - kérdezte Mac, majd beleszívott a cigijébe. Szemtelenül közel hajolt hozzám, majd egy gyengéd mozdulattal lekapta arcáról a napszemüveget és a pólója kivágásába akasztotta.
 - Persze - ejtettem kezébe a pénzt, majd nekidőltem a falnak, elvettem tőle a cigit és beleszívtam.
 - Tényleg profi vagy! 
Mac a fejem mellé helyezte a kezét, így támasztva ki magát. Arca olyan közel volt hozzám, hogy éreztem a férfi alkohol áztatta leheletét végigfutni az arcomon. Majd visszavette a cigarettáját. 
- Viszlát, Mac! - bújtam át a karjai alatt. Most nem volt kedvem hancúrozni a saját stricimmel per drog díleremmel. Kecses léptekkel sétáltam végig a nyirkos sikátoron, melyben dög, szemét és egyéb szagok keveredtek. Visszafojtottam a lélegzetemet, amíg ki nem értem az utcából. A magassarkúm kopogása visszhangzott, még a forgalmas utcákon is. Haza felé vettem az irányt, hisz még volt egy kis időm a munkáig. Hajnali hat óra volt, én pedig kilenckor kezdek Endie kocsmájában, ahol már több, mint két hónapja dolgozom. Az eddigi legnagyobb rekord. 
Ledobtam a cigivel, vadászkéssel, fegyverrel és droggal teli táskámat a szürke kanapéra, majd bevetettem magam az ágyra, mire egy hatalmas por felhő keletkezett felettem. Két hete lakom az apró házban, a Spooner Street-en. Addig fogok itt lakni, amíg fizetni tudom a lakbért. Ami megint egy nem könnyű feladat. Behunytam a szemeimet, agyam pedig elringatott az álom országába.

Személyes vélemény:


A mai világ szenvedélyeit ábrázolja a történet: drogok, alkohol, cigaretta és szex. Ebben a történetben mind a négy "elem" megtalálható. A történet a főszereplő Mischa Bynes szemszögéből olvasható. A lány egyedül bolyong a nagy világban, mivel szülei elhagyták, elkergették őt. Mis a már az elején említett dolgok rabja. A sztoriban féktelen, mocskos csajnak ismerhetünk meg, aki mindezek mellett próbálja megtartani a lakását és az állását. Ebben a remek irományban rengeteg váratlan fordulat van, amiért érdemes végéig követni a történéseket.
A történetben személy szerint van egy kedvenc karakterem, ez pedig Endie. Ő nagyon kedves, szerény, aggodalmas és nagyon jó főnök. Mis-szel nagyon figyelmes és elnéző. Ezért is bírom annyira Endie-t.

Egy újabb, remek történetbe botlottam. Köszönöm Blue, hogy gyarapíthatom az olvasott blogjaim számát egy fantasztikus történettel a te "tolladból".

Üdvözlettel:
Molly Schmidt

1 megjegyzés:

  1. Üdvözletem, Molly :).
    Kértél tőlem véleményt, így most itt is vagyok.
    A blogod kinézete az, amiről először írnék egy-két sort. A design tetszik, szépen összeállítottad, passzolnak egymáshoz. Talán csak annyit említenék ezzel kapcsolatban, hogy szerintem nagyon sok modult sűrítettél a bal oldalra... Így is nagyon kényelmes, csak nem vagyok benne biztos, hogy mindenki leteker a blog aljára - ha csak nem úgy tartja kedve -, és így nem látja meg azt a tartalmat, amit ott elhelyeztél :).
    A blog témája hasznos, hiszen sokaknak segítesz azzal, hogy elmondod a személyes véleményed. Tetszik az, ahogyan felépíted az egyes bejegyzéseket "Részlet és Személyes vélemény". Örülök, hogy olvashatom a blogod, csak ismételni tudom magam, tetszik, remélem még sokáig fenn tartod és folytatod a munkád :).
    Sírjaiból, csontjaival ölel: keni526
    UI.: Én is kérhetnék egy kritikát? >.<"

    VálaszTörlés